Priser 2024

Grupper/läger (kyrkor och församlingsläger, skolor, föreningar eller liknande organisationer) om 20 personer eller fler kan ges motsvarande upp till 50% rabatt på grundpriset i huvudbyggnaden. Även mindre grupper, som tillhör Fjällgårdens huvudsakliga målgrupp, kan få rabatterat pris. Kontakta Fjällgården för offert.

För dagshyra av hela, eller delar av gården, kontakta Fjällgården för prisförslag.

Priserna är gällande grundpris och kan komma att justeras under pågående verksamhetsår.

• Nedanstående priser för logi gäller under förutsättning att man medför eget sänglinne och att städning sker.
  • Städservice debiteras med 450 kr/timme.

Huvudbyggnaden (Plats i flerbäddsrum)

Vuxna: 420 kr/natt/person

Barn 7 -12 år: 210 kr/natt

Annexet

Tjidjak – Lägenhetspris 1300 kr/dygn  (5 bäddar)

Riebnes  – Lägenhetspris 1100 kr/dygn (4-5 bäddar)

Pieljekaise – Lägenhetspris 1100 kr/dygn (4 bäddar)

Stallet – Vuxen: 420 kr/natt/person. Barn: 7-12 år: 210 kr

Paradiset

Adam – Lägenhetspris 1800 kr/dygn (4-5 bäddar)

Eva – Lägenhetspris 1800 kr/dygn (4-5 bäddar)

Sjöstugan – 2300kr/dygn (6+2 bäddar)

Husvagns- husbilsplats

Under perioden maj till september kan Fjällgården erbjuda ett fåtal platser för husvagn/ husbil. El och tillgång till servicerum med dusch, toalett och kök ingår.

330 kr/dygn.

För övrig tid, kontakta Fjällgården för eventuell tillgång till plats och pris.

Säsongspris vinter (oktober-april) 8500 kr + elkostnad 3,50 kr/kWh (efterdebiteras). Gården erbjuder endast två säsongplatser/vinter.

OBS! I dagsläget har Kyrkans fjällgård tyvärr inte möjlighet till latrintömning.

Tältplats

140 kr/dygn/tält + 50 kr/dygn/person. Tillgång till servicerum med dusch, toalett och kök ingår.

Sänglinne – 100 kr per uppsättning (två lakan och örngott, handduk)
70 kr för underlakan och örngott till dem med sovsäck. Obs! Sovsäck får ej användas utan lakan som täcker bädden.

Tvättmaskin och torktumlare – 110 kr/2 timmar (tvättmedel ingår). Boka och betala i receptionen

Bastu – 120 kr/två timmar, dusch ingår.

Dusch – 60 kr per dusch/person i servicerummet, för personer som ej bor på gården.

Motorvärmare – 30 kr/timme, kontakta personal!

Laddning av elbil – Av säkerhetsskäl är laddning av elbilar inte tillåtet på Kyrkans Fjällgård. Vi hänvisar till laddstationen på ICA Nära Jäckvik.

Båthyra (ej motor) – 300 kr/4 timmar

Kanot – 200 kr/4 timmar